blumoseo

Projektowanie i tworzenie stron www

Zastanawiasz się, czym jest pozycjonowanie stron internetowych, jakie ma zalety i czym zajmują się agencje SEO? To pytania często zadawane przez osoby stykające się z marketingiem internetowym po raz pierwszy. Warto na nie odpowiedzieć w prosty i przystępny sposób.

Czym jest pozycjonowanie stron www?

Pozycjonowanie strony internetowej, będące częścią procesu SEO (ang. Search Engine Optimization – optymalizacja pod wyszukiwarkę) jest sposobem na przyciągnięcie potencjalnych klientów do Twojej strony. Głównym źródłem ruchu na stronie jest ruch organiczny, czyli bezpłatny. Odbiorcy szukają informacji poprzez wpisywanie fraz – słów kluczowych w wyszukiwarkę Google. To, jakie strony wyświetlają się najwyższej w wynikach wyszukiwania zależy od ich zoptymalizowania pod kątem SEO. To jest właśnie zadanie pozycjonowania stron w Warszawie – sprawienie, aby Twoja strona znalazła się na najwyższych pozycjach w wyszukiwaniach Google. Sprawdź cennik pozycjonowania stron i zwiększ zasięgi już dziś!

Co zawiera pakiet pozycjonowania stron?

  • Wybór słów kluczowych – na podstawie poznania specyfiki strony i charakterystyki branży oraz wywiadu, dobieramy słowa kluczowe, które pomogą w zdobyciu widoczności.
  • Audyt strony internetowej – sprawdzamy ewentualne błędy, usuwamy zduplikowane treści i inne niedociągnięcia, które mogły blokować osiągnięcie lepszych wyników.
  • Optymalizacja strony internetowej – algorytmy Google sprawdzają każdą stronę www pod kątem technicznym, dlatego trzeba zadbać, aby wszystkie wymogi zostały spełnione. Zalicza się tutaj m.in.
    – analiza kodu i struktury strony,
    – optymalizacja nagłówków,
    – dodanie title (tytułu) i description (opisu) strony,
    – dodanie znaczników alt przy grafice w kodzie HTML,
    – dodanie certyfikatu bezpieczeństwa SSL
    – zwiększenie prędkości ładowania strony
    – zadbanie o responsywność strony www, czyli jej właściwe działanie na urządzeniach mobilnych.
  • Tworzenie unikalnych treści – oryginalne, wartościowe treści na stronie są niezwykle istotne dla pozycjonowania stron w Warszawie. Nie mogą one być powtarzalne, podobnie w pozycjonowaniu sklepów internetowych – najmniejszy produkt musi mieć unikalny opis. Pisaniem tekstów zajmują się w agencji SEO copywriterzy, którzy w finezyjny sposób zawierają słowa kluczowe w merytoryczne treści.
  • Linkbuilding – budowanie linków, bo pozycjonowanie stron w Warszawie polega również na pozyskiwaniu wartościowych linków zewnętrznych, które będą prowadzić na Twoją stronę. Odnośnik musi pochodzić jednak z wartościowej witryny, wówczas buduje to renomę i zaufanie dla Twojej strony. Mogą to być fora internetowe, artykuły sponsorowane na blogach, portale branżowe itd.
SPRAWDŹ:  Czy e-marketing zawsze i wszędzie da się stosować?

Dlaczego warto wybrać profesjonalną agencję SEO?

  • Niskie ceny – w cenniku pozycjonowania stron można wybrać pakiety w atrakcyjnych cenach na każdą kieszeń.
  • Wdrożenie systematycznych działań zgodnych z obowiązującymi zasadami – tylko dzięki regularnym działaniom można osiągnąć widoczny i długotrwały sukces w pozycjonowaniu stron w Warszawie – tu zawsze potrzebny jest czas i cierpliwość.
  • Doświadczenie i fachowa wiedza – agencja SEO taka, jak Blumo, działa w branży marketingu internetowego już kilkanaście lat, dzięki czemu zna się na rzeczy i może zapewnić najwyższą jakość usług.
  • Regularne raporty – Klient jest informowany o przebiegu działań i dostaje raport z pozycjami w Google.
  • Stały kontakt – Klient bez problemu może przyjść do biura Blumo, zadzwonić lub napisać maila.
  • Rzetelny zespół – agencja SEO zatrudnia specjalistów z różnych dziedzin, m.in. programistów czy copywriterów, którzy zawsze na czas wypełniają swoje zadania.

Reklama AdWords w Warszawie

Oprócz pozycjonowania stron w Warszawie, w ofercie agencji SEO Blumo znajdziemy wiele innych usług marketingu internetowego. Reklama AdWords w Warszawie to system reklamowy w Google, który pozwala na wyświetlanie reklam w sieci wyszukiwania poprzez linki oraz w sieci reklamowej poprzez witryny, aplikacje czy filmy. To rodzaj reklamy PPC (ang. pay per click), co oznacza, że właściciele płacą wtedy, kiedy ktoś kliknie w reklamę. Kampania reklamowa jest tworzona z uwzględnieniem wybranych słów kluczowych, na które będzie nakierowana. Wyniki AdWords wyświetlają się nad i pod wynikami organicznymi (bezpłatnymi). Reklamy Adwords w Warszawie pojawiają się od razu po uruchomieniu kampanii, jednak działają do momentu, w którym skończą się środki – wówczas znikają.

Zachęcamy do zapoznania się z cennikiem pozycjonowania stron w Warszawie w Blumo i pełną ofertą reklamy AdWords w Warszawie. Wybierz zaufaną i doświadczoną agencję SEO Blumo, która zadba o najwyższe pozycje dla Twojej strony!

Ewa Kamińska

Ewa Kamińska

Ekspertka ds. e-marketingu z bogatym doświadczeniem w strategiach digitalowych. Autorka licznych publikacji na temat efektywnego wykorzystania narzędzi marketingowych w internecie. Wolny czas spędza na zgłębianiu tajników UX/UI designu.

Artykuły: 124

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *