Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Masowa wysyłka SMS — jak z niej skorzystać?

Masowa wysyłka SMS — jak z niej skorzystać?

SMS-y to skuteczna i wygodna metoda komunikacja z klientami, partnerami biznesowymi, członkami społeczności, pracownikami czy petentami. Nie da się jednak ukryć, że ręczne wysyłanie wiadomości do setek osób nie jest zbyt wygodnym rozwiązaniem. Na pomoc przychodzi w związku z tym technologia masowej wysyłki SMS.

Masowa wysyłka SMS jest możliwa dzięki nowoczesnym platformom komunikacyjnym, takim jak https://mprofi.pl/uslugi/wysylka/. Jakie dokładnie dają one możliwości i jak z nich skorzystać? O czym pamiętać, przygotowując strategię komunikacji i treść przesyłanych komunikatów? Wszystkiego dowiecie się poniżej!

Przygotowanie i planowanie wiadomości jest niezwykle proste

Masowa wysyłka SMS odbywa się za pomocą intuicyjnego, łatwego w obsłudze kreatora wiadomości. Nie wymaga żadnych szczególnych zdolności technicznych. Wystarczy wprowadzić w odpowiednie pole treść wiadomości, wybrać odbiorców i ustalić inne parametry.

Zamiast ręcznie wprowadzać poszczególnych odbiorców, warto wcześniej stworzyć listy kontaktów (zawierające np. wszystkich klientów lub pracowników, bądź też pomniejsze grupy). Następnie przy tworzeniu wiadomości będzie można błyskawicznie wybrać daną listę jako odbiorców SMS-a.

Wiadomości mogą być przesyłane na bieżąco, ale istnieje też opcja planowania ich na przyszłość (dokładniej mówiąc, na wybrany dzień i godzinę). Dzięki temu nic nie stoi na przeszkodzie, aby na przykład od razu zaplanować całą komunikację na dany miesiąc bądź tydzień.

Komunikacja SMS-owa doskonale sprawdzi się do wysyłania m.in. powiadomień o statusie zamówienia, przypomnień o nadchodzących spotkaniach, informacji o promocjach, specjalnych ofertach oraz nowych produktach i nie tylko. 

Skuteczne komunikaty SMS, czyli jakie?

Żeby zapewnić, iż komunikacja SMS-owa będzie maksymalnie skuteczna, warto zadbać o odpowiednio wysoką jakość opracowywanych treści wiadomości. Przede wszystkim należy upewnić się, że są one pozbawione błędów gramatycznych i merytorycznych.

SPRAWDŹ:  3 sposoby transmisji danych, które usprawniły komunikację

Relatywnie niewielka ilość dostępnych znaków do wykorzystania oznacza, że SMS musi być pozbawiony niepotrzebnych wypełnień i zawierać tylko najważniejsze informacje. Kluczowe jest, aby komunikaty były w pełni zrozumiałe i kompletne. 

Co oczywiste, pewnych rzeczy nie da się szczegółowo przekazać w kilku zdaniach. Rozwiązanie tego problemu jest jednak bardzo proste. Wystarczy dołączyć do wiadomości link, który przeniesie odbiorcę na stronę internetową, na której znajdzie on więcej informacji na dany temat. 

Aleksander Wierzbicki

Aleksander Wierzbicki

Redaktor naczelny z ponad 12-letnim doświadczeniem w dziennikarstwie technologicznym. Specjalizuje się w analizie trendów w branży IT oraz nowych technologii. Pasjonat sztucznej inteligencji i jej zastosowań w codziennym życiu.

Artykuły: 46

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *