Masowa wysyłka SMS — jak z niej skorzystać?

Masowa wysyłka SMS — jak z niej skorzystać?

SMS-y to skuteczna i wygodna metoda komunikacja z klientami, partnerami biznesowymi, członkami społeczności, pracownikami czy petentami. Nie da się jednak ukryć, że ręczne wysyłanie wiadomości do setek osób nie jest zbyt wygodnym rozwiązaniem. Na pomoc przychodzi w związku z tym technologia masowej wysyłki SMS.

Masowa wysyłka SMS jest możliwa dzięki nowoczesnym platformom komunikacyjnym, takim jak https://mprofi.pl/uslugi/wysylka/. Jakie dokładnie dają one możliwości i jak z nich skorzystać? O czym pamiętać, przygotowując strategię komunikacji i treść przesyłanych komunikatów? Wszystkiego dowiecie się poniżej!

Przygotowanie i planowanie wiadomości jest niezwykle proste

Masowa wysyłka SMS odbywa się za pomocą intuicyjnego, łatwego w obsłudze kreatora wiadomości. Nie wymaga żadnych szczególnych zdolności technicznych. Wystarczy wprowadzić w odpowiednie pole treść wiadomości, wybrać odbiorców i ustalić inne parametry.

Zamiast ręcznie wprowadzać poszczególnych odbiorców, warto wcześniej stworzyć listy kontaktów (zawierające np. wszystkich klientów lub pracowników, bądź też pomniejsze grupy). Następnie przy tworzeniu wiadomości będzie można błyskawicznie wybrać daną listę jako odbiorców SMS-a.

Wiadomości mogą być przesyłane na bieżąco, ale istnieje też opcja planowania ich na przyszłość (dokładniej mówiąc, na wybrany dzień i godzinę). Dzięki temu nic nie stoi na przeszkodzie, aby na przykład od razu zaplanować całą komunikację na dany miesiąc bądź tydzień.

Komunikacja SMS-owa doskonale sprawdzi się do wysyłania m.in. powiadomień o statusie zamówienia, przypomnień o nadchodzących spotkaniach, informacji o promocjach, specjalnych ofertach oraz nowych produktach i nie tylko. 

Skuteczne komunikaty SMS, czyli jakie?

Żeby zapewnić, iż komunikacja SMS-owa będzie maksymalnie skuteczna, warto zadbać o odpowiednio wysoką jakość opracowywanych treści wiadomości. Przede wszystkim należy upewnić się, że są one pozbawione błędów gramatycznych i merytorycznych.

Relatywnie niewielka ilość dostępnych znaków do wykorzystania oznacza, że SMS musi być pozbawiony niepotrzebnych wypełnień i zawierać tylko najważniejsze informacje. Kluczowe jest, aby komunikaty były w pełni zrozumiałe i kompletne. 

Co oczywiste, pewnych rzeczy nie da się szczegółowo przekazać w kilku zdaniach. Rozwiązanie tego problemu jest jednak bardzo proste. Wystarczy dołączyć do wiadomości link, który przeniesie odbiorcę na stronę internetową, na której znajdzie on więcej informacji na dany temat. 

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij