wirtualna centrala pbx - poprawa komunikacji już od pierwszego dnia .jpg

Wirtualna centrala PBX – poprawa komunikacji już od pierwszego dnia!

Gdyby zapytać pracowników i właścicieli firm, które zajmują się zdalną obsługą klienta (lub przynajmniej jest to istotny sektor działalności przedsiębiorstwa), z jakimi problemami w codziennej pracy mierzą się najczęściej, odpowiedzi byłyby raczej podobne. To przede wszystkim natłok obowiązków kumulujących się w jednym czasie, przez co zadania są niemożliwe do spełnienia w rozsądnym czasie. Drugi częsty problem to brak kontroli nad tym, ilu klientów czeka w kolejce do połączenia, a także to, że konsultanci nie znają jego historii. Na szczęście jednak większość typowych, częstych problemów można całkiem łatwo rozwiązać!

Dowolność miejsca i czasu pracy? To możliwe dzięki Systell!

Pandemia koronawirusa, która z dnia na dzień sparaliżowała funkcjonowanie wielu (jeśli nawet nie większości!) przedsiębiorstw, wymusiła szybkie znalezienie rozwiązania, które umożliwiło pracę w nowych warunkach. To oczywiście przeniesienie obowiązków biurowych do domowych biur i praca zdalna. 

Na rynku w szybkim czasie pojawiły się dedykowane rozwiązania, a te, które już istniały, znacznie zyskały na znaczeniu – i stały się wręcz nieocenione, jako te umożliwiające w ogóle pracę w nowej rzeczywistości izolacji i zdalnego komunikowania się, zarówno prywatnie, jak i służbowo. Było to tym ważniejsze, że większość sektorów gospodarki po prostu musiała zorganizować pracę zdalną. 

Systell i jego platforma do zdalnej pracy, jaką jest wirtualna centrala telefoniczna PBX, to rozwiązanie, które sprawdzi się w różnych warunkach: zarówno wzmożonego zapotrzebowania na zdalną pracę, jak i na co dzień – dla ułatwienia komunikacji z firmą! 

Wirtualna centrala telefoniczna PBX: zyskaj przewagę nad konkurencją już dziś!

Wiele firm, które w czasach pandemii koronawirusa zostały bez wyjścia i musiały funkcjonować zdalnie, po powrocie do przedwirusowej rzeczywistości… zostało w zdalnym trybie pracy. W wielu przypadkach okazało się to zbawienne dla wyników firmy, bo pracownicy wypełniali swoje zadania sprawniej i pod mniejszą presją, co zaowocowało lepszymi wynikami. 

SPRAWDŹ:  Policja i kamery

Jednak wirtualna centrala telefoniczna to rozwiązanie nie tylko na kryzysowe sytuacje, a na codzienne usprawnienie pracy, w której zdalna komunikacja z klientem jest istotną częścią działalności firmy. 

Kolejkowanie połączeń, możliwość prowadzenia tele- i wideokonferencji, a także pełna mobilność i integracja nowoczesnych aplikacji, do tego integracja wielu kanałów komunikacji w jednym miejscu i osadzenie systemu w chmurze – to najważniejsze zalety wirtualnej centrali telefonicznej PBX od Systell, które sprawiają, że codzienna praca będzie o wiele szybsza, łatwiejsza i bardziej wydajna na każdym polu. 

Pamiętaj, że sukces firmy rozpoczyna się już w momencie podjęcia pierwszego kontaktu z klientem. Już pierwsze sekundy rozmowy czy konwersacji decydują o tym, czy klient zostanie z firmą, czy przejdzie do konkurencji. Zaskocz go pozytywnie: profesjonalizmem i zaangażowaniem firmy w poprawne relacje z nim. Pomoże Ci w tym wirtualna centralna telefoniczna PBX od Systell. 

Tomasz Lewicki

Tomasz Lewicki

Analityk trendów technologicznych z doświadczeniem w prognozowaniu rozwoju rynku IT. Dzieli się spostrzeżeniami na temat przyszłości technologii i ich wpływu na społeczeństwo. Fascynuje się robotyką i automatyzacją procesów.

Artykuły: 37

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *