wirtualna centrala pbx - poprawa komunikacji już od pierwszego dnia .jpg

Wirtualna centrala PBX – poprawa komunikacji już od pierwszego dnia!

Gdyby zapytać pracowników i właścicieli firm, które zajmują się zdalną obsługą klienta (lub przynajmniej jest to istotny sektor działalności przedsiębiorstwa), z jakimi problemami w codziennej pracy mierzą się najczęściej, odpowiedzi byłyby raczej podobne. To przede wszystkim natłok obowiązków kumulujących się w jednym czasie, przez co zadania są niemożliwe do spełnienia w rozsądnym czasie. Drugi częsty problem to brak kontroli nad tym, ilu klientów czeka w kolejce do połączenia, a także to, że konsultanci nie znają jego historii. Na szczęście jednak większość typowych, częstych problemów można całkiem łatwo rozwiązać!

Dowolność miejsca i czasu pracy? To możliwe dzięki Systell!

Pandemia koronawirusa, która z dnia na dzień sparaliżowała funkcjonowanie wielu (jeśli nawet nie większości!) przedsiębiorstw, wymusiła szybkie znalezienie rozwiązania, które umożliwiło pracę w nowych warunkach. To oczywiście przeniesienie obowiązków biurowych do domowych biur i praca zdalna. 

Na rynku w szybkim czasie pojawiły się dedykowane rozwiązania, a te, które już istniały, znacznie zyskały na znaczeniu – i stały się wręcz nieocenione, jako te umożliwiające w ogóle pracę w nowej rzeczywistości izolacji i zdalnego komunikowania się, zarówno prywatnie, jak i służbowo. Było to tym ważniejsze, że większość sektorów gospodarki po prostu musiała zorganizować pracę zdalną. 

Systell i jego platforma do zdalnej pracy, jaką jest wirtualna centrala telefoniczna PBX, to rozwiązanie, które sprawdzi się w różnych warunkach: zarówno wzmożonego zapotrzebowania na zdalną pracę, jak i na co dzień – dla ułatwienia komunikacji z firmą! 

Wirtualna centrala telefoniczna PBX: zyskaj przewagę nad konkurencją już dziś!

Wiele firm, które w czasach pandemii koronawirusa zostały bez wyjścia i musiały funkcjonować zdalnie, po powrocie do przedwirusowej rzeczywistości… zostało w zdalnym trybie pracy. W wielu przypadkach okazało się to zbawienne dla wyników firmy, bo pracownicy wypełniali swoje zadania sprawniej i pod mniejszą presją, co zaowocowało lepszymi wynikami. 

Jednak wirtualna centrala telefoniczna to rozwiązanie nie tylko na kryzysowe sytuacje, a na codzienne usprawnienie pracy, w której zdalna komunikacja z klientem jest istotną częścią działalności firmy. 

Kolejkowanie połączeń, możliwość prowadzenia tele- i wideokonferencji, a także pełna mobilność i integracja nowoczesnych aplikacji, do tego integracja wielu kanałów komunikacji w jednym miejscu i osadzenie systemu w chmurze – to najważniejsze zalety wirtualnej centrali telefonicznej PBX od Systell, które sprawiają, że codzienna praca będzie o wiele szybsza, łatwiejsza i bardziej wydajna na każdym polu. 

Pamiętaj, że sukces firmy rozpoczyna się już w momencie podjęcia pierwszego kontaktu z klientem. Już pierwsze sekundy rozmowy czy konwersacji decydują o tym, czy klient zostanie z firmą, czy przejdzie do konkurencji. Zaskocz go pozytywnie: profesjonalizmem i zaangażowaniem firmy w poprawne relacje z nim. Pomoże Ci w tym wirtualna centralna telefoniczna PBX od Systell. 

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij