Proste logo dla Ciebie

Proste logo dla Ciebie

Zaczynając swój biznes, musisz zadbać o wiele aspektów, aby zapewnić przyszły sukces swojej marce. Jednym z pierwszych kroków, aby zaistnieć na rynku, jest stworzenie projektu logo dla firmy. Jakie powinno być Twoje logo, aby stanowiło skuteczną i profesjonalną wizytówkę Twojej marki?

Cechy dobrego logo dla firmy

  • Prostota – „Każdy głupek może stworzyć coś skomplikowanego. Tylko geniusz może stworzyć coś prostego.” – piosenkarz Woody Guthire trafił w sedno. To powiedzenie doskonale się sprawdza w projekcie logo dla firmy. Wydawać by się mogło, że w obecnych czasach dużej konkurencji, dobry projekt logo musi być skomplikowany i wymyślny – nic bardziej mylnego. Prostota i minimalizm to cechy, którymi warto kierować się w projektowaniu logo. Dzięki temu łatwiej zapada w pamięci. Mała liczba elementów ma nieść jak największy przekaz. Wbrew pozorom, wykreowanie prostego i ponadczasowego logo dla firmy wymaga o wiele więcej wprawy niż stworzenie wielokolorowego, krzykliwego znaku. Efektowność nie znaczy efektywność!
  • Estetyczność – dobór odpowiednich, współgrających kolorów, wybór pasującej czcionki. Wszystkie przemyślanie dopasowane elementy budują estetyczną całość.
  • Pomysłowość – stale powstają nowe firmy, które dzienne zamawiają tysiące projektów logo. Aby zapewnić oryginalność i unikalność znaku rozpoznawczego danej firmy konieczna jest kreatywność i pomysłowość, np. podzielenie nazwy marki na sylaby i ułożenie ich jedna na drugiej.
  • Ponadczasowość – logo takich firm, jak Coca-Cola czy Apple przetrwało kilkadziesiąt lat, pozostając odpornymi na upływ czasu. Z biegiem lat ich wartość nabrała na wartości, a one gwarantują marce wyjątkową rozpoznawalność. Przy projekcie logo dla firmy warto się zastanowić, czy za 10 lat logo będzie równe aktualne, jak teraz.
  • Uniwersalność – projekt logo firmowego będzie używane w różnych kanałach promocji – w Internecie, na projekcie ulotki czy wizytówce. Musi więc być stworzone tak, aby mogło być umieszczane na różnych nośnikach. Powinno być zapisane w formacie wektorowym do druku i rastrowym dla cyfrowego użycia.
  • Jasność przekazu – logo dla firmy powinno nieść łatwy w odczytaniu przekaz o wartościach marki i być łatwo odczytywalne dla każdego.

Logo a logotyp

Często stosuję się pojęcie logo wymiennie z logotypem. Nie jest to jednak poprawne użycie.

Logo dla firmy składa się z 3 części: logotypu, sygnetu i tagline, czyli sloganu. Logotypem jest nazwa marki, sygnet to znak graficzny np. dobrze znany check mark Nike, a opcjonalne tagline to slogan firmy. Sam logotyp może być logiem, np. Empik, ale logo nie zawsze jest tylko logotypem.

Projekt ulotki – tradycyjna, ale nadal skuteczna forma reklamy

Projekt ulotki to doskonała forma przekazu, aby zaprezentować swoją firmę lub zareklamować zbliżające się wydarzenie. Co więcej, oprócz tradycyjnej, papierowej formy, projekt ulotki można również udostępnić w mediach społecznościowych czy poprzez e-mail marketing, co z pewnością zwróci uwagę odbiorców. Atrakcyjna grafika, pomysłowa kompozycja i intrygująca treści – to klucze to sukcesu projektu ulotki.

Wybierz profesjonalną agencję reklamową taką, jak robimylogo.pl, która oferuje kompleksowe i profesjonalne usługi graficzne. Sprawdź paletę usług dostępnych na stronie firmy, m.in. projekt logo dla firmy, projekt ulotki, favicon, projekt wizytówki czy projekt stopki email. Zachęcamy do kontaktu.

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij